@przyborleone

📍Paphos🇨🇾◀️🏠▶️🇵🇱Białystok📍

@przyborleone

📍Paphos🇨🇾◀️🏠▶️🇵🇱Białystok📍

25356 obserwujących 2 140 obserwuje

25356 obserwujących

2 140 obserwuje

Ostatnio dodane komentarze

@stysia_artist fenkjuuu sikorko 🙊
1 tydzień temu
@tomaszotwinowski 🔥🔥🔥
1 tydzień temu
@monisiagawa wyrobili mi nowa 😂🙈
1 tydzień temu
@monisiagawa jeszcze tu wroce !!! Na 1000000%
1 tydzień temu
@leszek_szian dzieki ziom !!!! Pozdro
1 tydzień temu
@adrianos.pl no i to brzmi jak dobry plan !!! 😍🤭
1 tydzień temu
@frankoovsky zawsze macka na wakacje zabieram ✌🙌
1 tydzień, 2 dni temu
@foch_000000 taka robota panieeeee👏🔝🙌
1 tydzień, 5 dni temu
@super_mejt auuuu 😂😂😂
1 tydzień, 5 dni temu
🙊🐒🔝
1 tydzień, 6 dni temu
Matko bosko czestochosko🙈🙊🐒
2 tygodnie temu
To do mnie ? Xd
2 tygodnie temu
@kacha_kacha 😈
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@kaminska_kaska fenkjuuu kasia!
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@ravcebula 🙌 dziena mordko !
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@tripsclothes uaa ! Pochwal sie 😈
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@monika_czerkacz 😍😍😍🤭 witaj bratnia duszo 😂
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@vusale_hesenli_official 😵😵
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@ukasz_147 😈😈😈 działo się 🙊🔥❤️
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@patrickstanciu thank you buddy ✌
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@adrian.chlopek auuu ! 🔝👏
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@patrykwieczorek_ 🔥🔥🙊
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@bystolar wielu brakuje ale fakt o tej 2 bedzie jeszcze glosniej niz jest 🙌
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@malamajax3 dzieki maja 👏
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@gramadocanelablog 🔝🔝🔝🔝
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@elvin_musayev________ 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@elvin_musayev________ 😑😑😎
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@greko30303 dzieki mordko !
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@greko30303 czy ta zlosc wynika z tego powodu ze nie odpisalem na twoje nudeski na priv ? 🤦🏻‍♂️😂
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@krygieradam gucioooo czekam tu na ciebie 🙌
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@kalin.bp 2 poprawki wchodza jeszcze i lecimy z tym !!!
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@paczynskifilip 😂😂😂😂😘
1 miesiąc, 1 tydzień temu
@dawidddt sadzone byly 😂😂😂😂
1 miesiąc, 2 tygodnie temu
@kaarolina_d 🙌🙌🙌🙌
1 miesiąc, 2 tygodnie temu
🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊
2 tygodnie temu
#Przyborleone #SocialProof #polishboy #team #meeting #cyprus #paphos #limassol #photooftheday #deaf #sky #biznes #rozwojosobisty #red #white #lifestyleguide #lifestyles #bialystok
2 miesiące, 1 tydzień temu
@super_mejt i feel same Mejt xd
2 miesiące, 1 tydzień temu
@tiandenaturalnie haha tym rowerem o ktorym mowa ?
2 miesiące, 1 tydzień temu
@neydeabbreu 😍😍😍
2 miesiące, 1 tydzień temu
@robert.bielanski #WrocławWillBurn
2 miesiące, 1 tydzień temu
@bogactwowiedzy ciesze sie :)
2 miesiące, 2 tygodnie temu
@strongkatix dziekuje Kejt ! 🔝👍🙌
2 miesiące, 2 tygodnie temu
@robert.bielanski nowy hasztag xddddd trzeba to wprowadzic w zycie 👏😊✌
2 miesiące, 2 tygodnie temu
@robert.bielanski #DontAskMeTwice 🙌
2 miesiące, 2 tygodnie temu
@adibtc wbijaj !!!
2 miesiące, 2 tygodnie temu
@marlenabaj 2 wiaderka starczą ? 😃
2 miesiące, 2 tygodnie temu
Wbijam do akcji 😈🙊 @super_mejt a Ty ? 😇
2 miesiące, 2 tygodnie temu
🔥👁🤙
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@bystolar no jest ogien, wpadaj to polatamy 🙌
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@pawel_barczuk czekalem na to pytanie 😈
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@poggadajmy 👏👏👏👏👏
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@michal_zybura 🙌🙌 dzieki Michu
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@aleksandra.b_k Zgadzam sie! Ale kolega z pewnoscia mial na mysli zdrowa zazdrosc 😍
2 miesiące, 3 tygodnie temu
@super_mejt its my lifeeeeeeeee 😂
2 miesiące, 4 tygodnie temu
@sensei_dabro 😎😎😎
2 miesiące, 4 tygodnie temu
@jacekoonet.pl niee hehe 😇 foszek podchorowal troszke i lezy odpoczywa
2 miesiące, 4 tygodnie temu
Patricio ma czerwone bo szybsze
3 miesiące temu
Kto jak nie my ? 😈😈😈 dzieki mordko !
3 miesiące, 1 tydzień temu
@piotrinvestments siii
3 miesiące, 1 tydzień temu
@zdrowie.je 🙌🙌🙌
3 miesiące, 1 tydzień temu
@jacek_drzymala ojjj nie wiem haha 😅 ale ja lubie to tempo 😈🙊
3 miesiące, 1 tydzień temu
@frankoovsky 😪😪😪
3 miesiące, 1 tydzień temu
@magda_maluje hahaha dzieki ! 🙌 Pozdro Madzia 😘
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@super_mejt Ayeeee mordziatyyy 🤭😘♥️
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@nelli.s.33 Pięknie dziękuje 🙌
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@drka9_6 hejaaaaaaa ♥️ A my to w koncu na piwko musimy sie zlapac 😪
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@twoj_sukces1 bylem niespodziewajką hahaha 😇 ale dzieki temu zajebisty kontakt mamy 🙌
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@nailsart_nikii serio ? Hahaha milo 🔥
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@charles.beeman 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
3 miesiące, 2 tygodnie temu
@andrzej__mieruszynski przejadlem sie juz hehe
4 miesiące temu
@patrykszabelski ano 😍🔥 chociaz ja ostatnio kilka zjadlem i mi starczy 🤐
4 miesiące temu
@szy_szymek_96 tutaj na Cyprze te zielone czesto maja smak dojrzalego banana 🔥🔥🔥
4 miesiące temu
@dawid_szubert Bambucza 😅
4 miesiące temu
@klarakasia 🤭😍🔥
4 miesiące temu
@sikor__89 a to nie jest permamenty ale tylko dlatego, ze zaraz po umierasz ? 😂😂😂😂
3 miesiące, 4 tygodnie temu
@foch_000000 1800 😈 wytargowalem 2 stowki 🙌👏😂🤦🏼‍♂️
4 miesiące, 1 tydzień temu
@chef_damianspiewak_ 🤭🔥🔝
4 miesiące, 1 tydzień temu
@damianoo0 😎🤭😍znajome tereny co ?
4 miesiące, 1 tydzień temu
@cieslakrobert zgadzam sie Robert ! Świetny komentarz 😍 Dla mnie to nie byl pokaz driftu, palenia gumy ani nic tego typu 🤭😂 po prostu kocham to auto, a że akurat wrzuciłem tu to gdzie najwiecej sie dzialo to tak wyszlo, ze jest to 😇😎 dzieki raz jeszcze !
4 miesiące temu
@super_mejt Cyprianeusz 😂😂😂
4 miesiące, 1 tydzień temu
@bystolar 🤫🤫🤫 ciiiii haha
4 miesiące, 1 tydzień temu
@auto_handel_sosnowski_lukasz harry potter to moj brat cioteczny 🤗😂😂
4 miesiące, 1 tydzień temu
Ano elooo Laurka 🙌🔝✌
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@bartekkorzecki dzieki ! 👏🔝
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@michal_kostrzewa92 najs rozkmina ! Zgadzam sie, że fajnie jest mieszać 😎 Mi też na dobre wyszło kumamie sie z mentorem + robienie swojej grupy przez co miałem styczność z „rowiesnikami” 😎
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@wasnioczek wedlug mnie kazdy kopiuje! I to nic zlego, warto kopiowac ale w pewnym momencie trzeba zaczac modelowac siebie, tak aby sie od niego odroznic. Mozesz ulepszyc to co wedlug ciebie robil gorzej, cos dodac i 🔥‼️
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@artursitarski 🙌🙌🙌
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@krzysztof_lifestyle piekne słowa Krzychu 🔝 Co do trafienia na złą osobę to tez tak mialem. Stracilem pol roku... ale wydaje mi sie ze zeby nie to, to nie docenilbym potem kolejnego mentora 😎 wedlug mnie wszystko jest po cos ryjku
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@wualexlovenature 😊👏 zgadzam sie 😍
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@piotrurbanskirockwall hahaha przeciez kazdy zaczynal 😍😎
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@k.w.x.x ogien w szopieeeee
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@maniek.d ja tak zrobilem do tego dolozylem swoja edukacje pobocznie i jest jak jest 😎😍🔥
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@rafal.klamrzynski aye ! 👏
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@ebiznes4u na podwojnym gazie 😈
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@maszcz 🤗ooo hohoh dziena ryjku ! Czemu tak ?
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@__drozdzowka__ 🤔🤔🤔 rozwin pls
4 miesiące, 2 tygodnie temu
@katarzyna9724 🙌🙌🙌 pozdro Kasia!
4 miesiące, 2 tygodnie temu
Zgadzam sie w 100%!!! 🔝
4 miesiące, 2 tygodnie temu
Milo bylo cie tam widziec !!!
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@daniel.drzewiecki niepotrzebna 😈
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@jacek_drzymala najgrubsza !
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@taufiqabdulzabbar 🙌🙌🙌🙌
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@bystolar zajebiscie bylo sie zobaczyc ziom 👏🔝
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@sikor__89 z takimi kocurami jak ty moze byc tylko najlepiej ! Dzieki ryjku 🔝
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@bystolar 🙌🙌🙌
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@sikor__89 🤭🤭🤭 damn ale lukru 😂😎 dzieki !
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@qasanowa 😂😂😂😂
4 miesiące, 3 tygodnie temu
@robert.bielanski 🙌 dzieki, bedziesz w krk 29.09 ?
5 miesięcy temu
@robert.bielanski damnnnn 🤭🔥‼️
4 miesiące, 4 tygodnie temu
Jedna z lepszych fotek od ciebie !
5 miesięcy, 1 tydzień temu
@super_mejt jest zajebista 🙌🔝
5 miesięcy, 1 tydzień temu
@p.i.o.t.r.e.k.b zapraszam ! Pokaze best places !
5 miesięcy, 1 tydzień temu
@jacek_drzymala true ! A najlepiej to chyba maske zakladac 😊
5 miesięcy, 1 tydzień temu
@super_mejt 😂😂😂😂 miszcz mejto coelho kapuejra 😂😂😂😂
5 miesięcy, 1 tydzień temu
#nakurwiamyyyy 🔝🔝
5 miesięcy, 1 tydzień temu
Lecimyyyy z tym ryjkuuu 🔝👏
5 miesięcy, 1 tydzień temu
Sarius - wiking 🔝🔝🔝 tez sie jaram ta nutka 😍🤭
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
Praca nad soba to tez imprezy i umiejetnosc korzystania z zycia 😍 oczywiscie nie w nadmiarze bo wszystko co w nadmiarze jest slabe :) pozdro zuchu 😈
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@thehenrick true ! Bedzie okazja 26-27.09, jak znajdziesz chwilke to @manieczek.quality & @super_mejt zawijamy i sru 🔝🙌
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@super_mejt #sieleciiiii ryju
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@bogna55 bogna proponuje zmienic poczatek wiadomosci bo insta potraktuje cie jako automat, wiekszosc wiadomosci tak sie ode ciebie zaczyna - co nie zmienia faktu, że jestem mega wdzieczny za ten komentarz 🤭😍😍😍
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@markfreeman408 very very nice ? 😈
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@szalony_seba normalnieeee 😂 kurde juz za wami tesknie 🤭🤭🤭
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@lakiluk01 Kiedy nas odwiedzisz ??? 😇
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@wujekdixi Dziekuje Marcin ! 🔝👏
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@super_mejt 🙌🙌🙌
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@lakiluk01 moje drzwi dla kazdego z ekipy sa otwarte non stop !!! A dla ciebie to nawet czerwony dywan rozwine 👏
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@p.patrycjusz 😂😂 skad wiedziales hahaha
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@szary_ludzik ano i moj :) chociaz weekend trwa non stop haha
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@p.patrycjusz haha miszcz !
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
#wakacje #travelphotography #instatravel #familytime #podrozemaleiduze #vlog #youtube #youtuber #blog #vlogger #wesele #garnitur
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@jacek_drzymala ja ostatnio non stop jem, myslalem ze sie znudzi ale nie ma takiej opcji 😍
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@crrussh Zazdrosna co ? 😂😂😂😂
5 miesięcy, 2 tygodnie temu
@jacek_drzymala jeszcze nie do konca ale jest lepiej 😇
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@patrykszabelski 😇😇😇 aye !
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@jacek_drzymala tylko człowiek spalooooony cały teraz 😂😂😂
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@jakematrix no jaranko max ! 🔥🔝
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@jacek_drzymala jedziemy z tyyyyym !
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@frankoovsky au au au !!!! 🔥😎
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@super_mejt bedziesz to jadl ?
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@__margaretka__ 😎🔥🖐 jutro kaczor poplywa w morzu 😈
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@tompeplinski szczecin obok radomia 😂🤭
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@super_mejt zwichrowany wicher 😂🤭
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@bogna55 Dzieki Bogna ! 😍
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@jacek_drzymala Dzieki mordko, taki jest plan 🔥
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@michalsawa Ile mozna 😂
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@da_mian_true_life Pozdro Damiano 😎🔥
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
Gratki !
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
Niezla pantera 🔥😅
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
Czasem trzeba zrobic krok w tyl zeby potem zrobic 4 w przod :) ! Powodzenia 🖐🚀
5 miesięcy, 3 tygodnie temu
@sweet_dolll 😂😂😂 dzieki za mile slowa 🖐🚀
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@thehenrick #napierdalamy !!!
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
Dzieki mordko za obecnosc ! Wrzesien jest nasz !!!
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
Dzieki ryjku !
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
🤭🔥😍
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@katarzyna8116 haha czasami tak jest, tutaj akurat tylko do zdjecia bo reszte wieczoru mozesz zobaczyc na story hhaha byl fun na maxa !
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@sikor__89 Najgrubiejjjjj !! Au au au
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@goktas.gokmen 🔥🤦🏼‍♂️
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@qasanowa Wow, dzieki ryjku! Masz nagranie, albo wiesz kto ma ?
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@karomanka Dzieki Karo !!!
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
@alii.ska 🔥🔥🔥😈
5 miesięcy, 4 tygodnie temu
Chce 😅
6 miesięcy temu
@atyzelane ogien w szopie grany 😅
6 miesięcy temu
@atyzelane zgadzam sie 🔥 polecam z calego serca 🖐
6 miesięcy temu
@pinot_noir_fashion Dziękuje Ci ślicznie 🏆 Świetnego wieczoru 🔝
6 miesięcy temu
@ixonbeatbox hahahaha dziena !
6 miesięcy temu
@frankoovsky lux, dycht, fest ‼️ jutro krk szykuj pośladek 😎
6 miesięcy temu
@frankoovsky au au auuuu ! Bass ma lamac zebra au
6 miesięcy temu
@grabowski90 😈😈😈 najlepsze balety w 2018 jak narazie haha
6 miesięcy temu
@super_mejt hahaha brzemie zyciowe xd
6 miesięcy temu
@monikaqkla jasne ! 24-26 sierpnia :)
6 miesięcy temu
@agnieszka_giersberg dzieki Agunia 🖐‼️🤟🏻
6 miesięcy temu
@_guralek_ Cyprian i jego lala 🤭😂🖐
6 miesięcy temu
@bussi__96 Czulem wlasnie jakies dodatkowe moce 😂🤭
6 miesięcy temu
@twoj_sukces1 🏆🏆🏆 and the winner isssssss 😂😂😂😂
6 miesięcy temu
@michalchrusciel dzieki byku
6 miesięcy temu
@01blurry_face01 🔥🤟🏻 staralismy sie 😅😅😅
6 miesięcy temu
@_karol_q hahahaha moze byc !
6 miesięcy temu
@bogna55 Dzieki Bogna 😍🤭
6 miesięcy temu
@xafortunado normalnieeeee 🤭🔥🔥
6 miesięcy temu
Ja to na takoe zdjecia nie moge za dlugo patrzec 🤦🏼‍♂️😂🤭 zajebiste foto !
6 miesięcy temu
Damn ! Ale plegary !!! Szacun ryjku 😈
6 miesięcy temu
Koniecznie musze wyprobowac 😇😍
6 miesięcy temu
U mnie wakacje non stop hehe
6 miesięcy temu
Uciekaj bo cie zakurzy 😅😅 sztosiwo fotka !
6 miesięcy temu
Jakie to uczucie bedac juz tak blisko ? Kurde szacun na maxa dla Was kobietki kochane !
6 miesięcy temu
Jaranko na maxa ! 😍🤭
6 miesięcy temu
Ja pamietam jak sam latalem po przedszkolu i co raz nos obdarty haha czas leci jak szalony 🤭
6 miesięcy temu
Jeszcze nie bylem ale na liście odwiedzin oczywiscie widnieje :)
6 miesięcy temu
Przeżyłem swój pierwszy raz ... i to kilka razy hhaa ->Motorówka -> buggy -> skutery wodne 😈
6 miesięcy temu
Pamietam jak dzis, jak sie te zeszyty wybieralo 🤦🏼‍♂️😍😅
6 miesięcy temu
@taka_ja_muszyna a ty tancz tancz tancz 😂😂😂😂
6 miesięcy temu
@d__o__m__i__n__i__k Wiadomooooo, ale w sumie wszystko nie moze byc idealnie :)
6 miesięcy temu
@alii.ska senkju 🚀
6 miesięcy temu
@tomasz.kulawiak jak mam byc szczery to najlepszy w jakim bylem w zyciu 😍
6 miesięcy temu
@tompeplinski normalnieeee mordko, wjezdzam tam 🔥
6 miesięcy temu
@mr_filipoo zgadzam sie 😎
6 miesięcy temu
@kamil.pustelnik zrobilo robote co ? 😇
6 miesięcy temu
@ebiznes4u hahahaha dziekuje mordeczko 🔔
6 miesięcy temu
@polish_kamcia_ pozdro kamcia 🤟🏻
6 miesięcy temu
@monic0221 hehe dzieki 🤭
6 miesięcy temu
Kirde a pamietam jak mnie mama ogarniala do szkoly hah chyba w sumie ciezka misja i duza nerwowka co ?
6 miesięcy temu
Woooooww, warto bylo ? Tez musze sie kiedys wybrac 😍
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@makamaka_88 haha lubisz łyche ?
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@kacperekyonk na maxa 😅🔥
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@grregorry1 Dzieki ! Ale chyba szampna wybiore 🤗
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@travelergacowski Dziena 🖐
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@tomasz.tj ja sie srednio znam na whisky 😖
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@makamaka_88 to w sumie zaskoczenie 🖐 kiedys łychy nie lubilem teraz no1 !
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@dukekiddy no i namowiles !!!
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@pittero1 powazny argument !!! 🔥🖐
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@sabina8nowak no i namowila xd
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@alexia.pl_ za pozno, lycha poszla w inne miejsce 😇
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@lostxyouth juz ogarniete ! Zrobilem jak mowisz 🚀
6 miesięcy temu
@nianio.com.pl najlepszaaaaa !!!
6 miesięcy temu
@pawelszulc2k dzieki mordko :) i fakt trudna na maxa
6 miesięcy temu
@kristi_trib oo no to najsys, mi nie podchodzi w sumie ale gusta i gusciki 😇
6 miesięcy temu
@qasanowa hahahahaha miszcz
6 miesięcy temu
@stan_adventures ayeee ! Zebys wiedzial haha o 5 powrot 😎
6 miesięcy temu
@dariaszczawinska strategiczna odpowiedz hehe 🤔
6 miesięcy temu
@olczaaaaa no i gitaraaaa 🏆
6 miesięcy temu
@zybertj bo ty Justyna jesteś kobietą sztosem 🚀
6 miesięcy temu
@kacper__zielinski hehe dzieki ! Juz ogarniete 😇
6 miesięcy temu
@xcarolla no sa priorytety hehe 😍 zdrowka !
6 miesięcy temu
Ja to weselicho dzisiaj 😍🤭 udanej soboty !
6 miesięcy, 1 tydzień temu
CHorwacja sztos miejscowa !!! Tez mam dobre wspominki 😅 z jakoego miejsca te foto ?
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@pawelbyczuk trzeba bedzie wbic ktoregos razu 🤟🏻
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@onkaczmarczyk hahaha ej dibra to ja jade z wami ! Taka ekipa docisk, że chce do niej nalezec !!!
6 miesięcy, 1 tydzień temu
Tam mnie jeszcze nie bylo 🤭 wpisuje na liste do odwiedzin 🤗
6 miesięcy, 1 tydzień temu
Super foteczka 🖐 Dobrego dnia ‼️
6 miesięcy, 1 tydzień temu
What is wonkru majne frend 😂😂😂
6 miesięcy, 1 tydzień temu
Gdzie taki trening mozna obejrzec na zywo ? Haha 😅
6 miesięcy, 1 tydzień temu
Dobra foteczka ryjku ! Jakiego programu do obrobki uzywasz ? Ja od siebie polecam snapseed 🚀
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@basinskakatarzyna oki :) bedzie na dniach 😇
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@lord_of_your_fate 🖐 dziena ryjku !
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@sylvesteronline hahaha czyli udalo sie wywolac odpowiednie emocje 😇
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@amb1tny hahaha no to nie jestem sam :) a dawno Ciebie to spotkalo ?
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@_patuniia_ Dzieki Pati, pozdro :)
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@zdrowie.je 🔥🔥🔥 pozdro :)
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@bartizello Ciiiiii moze nie zawuaza hahah
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@dominika599 ja nadal mam wylaczone bo to nie tutaj byl problem w sumie hehe
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@serduszko798 🤟🏻🔔
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@kierunek.sukces Robi sie mordeczko :)
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@lakiluk01 hahaha tak wlasnie sie czulem hahah
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@adibtc 🤭🤭🤭 to przestan haslo podawac do apek bo pewnie ten powod wlasnie
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@jacek_drzymala 🖐 na dniach bedziie :)
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@0dwaz_sie_zyc wloze w niego serducho bo serio swiat przed oczami 😅😅😅
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@marekmp505 🤗 szykuj sie na krk, bo ja to juz odliczam xd
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@tomasikwojtek siemka :) nie pamietam zebysmy rozmawiali 🤔🤔🤔
6 miesięcy temu
@danielkepa_official hehe ty troche inna sytuacja ale tez przykra :)
6 miesięcy temu
@from_zero._.to_hero niestety ale juz ogarniete :)
6 miesięcy temu
@justynahorbacz to prawda bo czulem sie bardzo zle z tym 😂
6 miesięcy temu
@danielopacki lecimyyyyy ryjkku
6 miesięcy temu
@qasanowa oki doki :) !
6 miesięcy temu
@fitlinka_ oki doki, moj w sumie tez ! Ale kto jak nie my, zbudowali je bysmy przeciez od nowa 😇
6 miesięcy temu
@bussi__96 dzieki ! Ja tam sie nie spinam, nic nowego ze ten swiat tak wyglada hehe
6 miesięcy temu
@i__still_miss_ hahaha taaaa
6 miesięcy temu
@johnyy_z_arizony niestety nie, tzn sie domyslam ale pewien nie jestem 😇
6 miesięcy temu
@mysl_jak_milioner zdjalem do zdj akurat
6 miesięcy temu
#socialmedia #sukces #reklama #polska #firma #polishboy #polishgirl #branding #pasja #bialystok
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@tomaszkulig_alias_qlioeskobar si 😇
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@__margaretka__ taka moda cypryjska 🤭🤦🏼‍♂️😂
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@sandrapeta 🤟🏻 Ciesze się, że się zgadzamy 😇
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@bogna55 Dzieki Bogna
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@jacek_drzymala Ayeee ! Lecimy 🚀
6 miesięcy, 1 tydzień temu
@myszwpodrozy Cały ja 😂😂😂
6 miesięcy, 1 tydzień temu
Sztos !!!! 🤭🔝🚀
6 miesięcy, 1 tydzień temu
🚀🚀🚀 najsik 😎
6 miesięcy, 2 tygodnie temu
Ale zajebiste damnnn
6 miesięcy temu
Wzajemnie Kama 🔔
6 miesięcy, 2 tygodnie temu
Sztosikkkk dziary !
6 miesięcy, 2 tygodnie temu
Zgadzam się 😍🔥 efektywności ‼️
6 miesięcy, 2 tygodnie temu
Niezły puzzel 😅🚀
6 miesięcy, 2 tygodnie temu
😃
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😊
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😁
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
🙌🙌
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
🙃
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
🙃✌
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😉
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😊
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😃✌
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
👌
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
🙂
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
👊
6 miesięcy, 3 tygodnie temu
😉
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙌🙌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🤗
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😃👍
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😉👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙂👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙃✌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙂👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙂
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🤗
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😁👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😊
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🤗
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🙃
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😉👌
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
✌🙂
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
😃
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
🔥🤟🏻🖐
6 miesięcy, 4 tygodnie temu
Ale sztosss !!! Koniecznie wracaj, szkoda talentu 🔥
7 miesięcy temu
Jaram sie warkoczami! Kozak :D Btw spacery po lesie mi osobiscie przynosily najwiecej rozkmin :D
7 miesięcy temu
Szacun za wytrwalosc mordko!
7 miesięcy temu
Hahhahahaha pozdro zuchu! zajebisty film
7 miesięcy temu
Jak juz wyszedles z cienia to nie ma innej opcji niz cisniecie na maxa! :)
7 miesięcy temu
siemka pawcio! Dobry materiał !
7 miesięcy temu
O fakinel maj frend! Kocur forma!!!
7 miesięcy temu
Uuaaa od małego na całego haha
7 miesięcy temu
JA WIEM GDZIE <3 Do Zoba ryjku!
7 miesięcy temu
Ja nie lubie za bardzo kotów, nieobliaczlne mi sie wydaja i zdradliwe :D
7 miesięcy temu
Zajebista akcja! Propsuje i wspieram!!!
7 miesięcy temu
Hubcio, a pamietaj jak zaczynales! Mega zmiana <3 Szacun! I piękne wnioski!
7 miesięcy temu
Ale sztosiwo!!! @karpowiczphoto chyba musimy sie zgadac jak bede w sierpniu :DDD
7 miesięcy temu
OOOOO mój kochany Białystok <3 Tesknieeeee :DDD
7 miesięcy temu
Siema! Ciagle mi chodzi po glowie robic swoje koszuelczi, wez modeczko jak mozesz to poswiec mi chwilke czasu mam kilka pytanek :DDD ! Da rade?
7 miesięcy temu
Czill jest potrzebny, inaczej czlowiek nie moze podsumowac tego co ostatnio zrobil :)
7 miesięcy temu
@janek.janko mindstormy 😖 z @thehenrick @super_mejt
7 miesięcy, 1 tydzień temu
@tompeplinski Jest szansa ze sie uda w sierpniu 😇🤟🏻
7 miesięcy temu
@krzysztof.szarwas Dziena ryjku !
7 miesięcy temu
@mysl_jak_milioner No jacha :)) kozak miejscowa
7 miesięcy temu
@szalony_seba hahahahah bjeres swojom halyne do kaerka ?
7 miesięcy temu
@zojaxmichalak Czo tam Zoja ?
7 miesięcy temu
@bussi__96 ajjjj no oki ! Szkoda :(
7 miesięcy temu
@kelzjamar Thanks buddy 😎🤟🏻
7 miesięcy temu
@szalony_seba daxi, sejm as mi
7 miesięcy temu
Czytam ksiazki, ogladam seriale - poza tym ja kocham patrzec jak pada ;P
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Witaj instafrendsie : D Jak dzien?
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Witaj instafrendsie : D Jak dzien?
7 miesięcy temu
Siemaneeeeeeeeeczko! :)
7 miesięcy temu
Zgadzam sie! Karma wraca hehe :)
7 miesięcy temu